Istorija – nuolatinis kūrėjų įkvėpimo šaltinis. Tad nenuostabu, jog istorinės romantikos vijokliais apaugęs Betty Nansen Teatret Kopenhagoje tapo ir kėdžių kolekcijos BETTY inspiracija.
Įsikūręs Frederiksberg Allé rajone, nemažai išbandymų atlaikęs teatras – tai kultūrinio maišto ir postūmio mąstyti kitu kampu simbolis. Pirmasis šio teatro pastatas tebuvo medinis paviljonas, pastatytas 1857 m. Talpinęs apie 1200 garbingų damų ir ponų, tuo metu vadintas Odéon, svečius vaišino maistu, gėrimais ir… vaidyba. Niekas nėra už dyką. Jūsų dėkingumas yra atpildas už mūsų patiekalus ant scenos ir padėklo, – skelbė teatro afišos, o visi susirinkusieji mėgavosi tuomet dar tokiais gležnais pramogų pasaulio malonumais. Bėgant metams, medinį paviljoną pakeitė mūrinis pastatas, o pačio teatro pavadinimas bei koncepcija kito sulyg kiekvienu nauju valdytoju. Tačiau viena persona, regis amžiams, paliko savo charizmos įspaudą teatro istorijoje – tai daniškoji Sarah Bernhardt, aktorė Betty Nansen. Ne visai nusisekus tarptautinei karjerai JAV, 1917 m. ji grįžo į gimtąją Kopenhagą ir, į tuo metu Frederiksberg vardu vadinto, teatro direktorės postą. Net 26 sezonus Betty sėkmingai vadovavo senajam teatrui, o jo repertuarą papildė tuo metu prieš srovę plaukusių režisierių spektakliais. Amžinai moderni Kopenhagos visuomenė gerte gėrė skandalinguosius pasirodymus, drąsią režisūrą bei nenudailintą meninę ekspresiją…
Įkvėpti pradžių pradžios, senojo, medinio Betty Nansen Teatret pastato, dizaineriai Jakob Thau ir Sami Kallio pasiryžo įkūnyti originaliojo teatro dvasią simplistinės kėdės pavidalu.
BETTY TK3 – medinė kėdės versija, apvilkta sėdimąja dalimi. Siūlomi keturi skirtingi medienos atspalviai bei gausi audinių ir odos kolekcija. Kėdės gali būti sukraunamos viena ant kitos iki 6 vnt.
Tiksli kaina priklauso nuo pasirinktos apdailos bei audinio/ odos.
„Mūsų siekis – ilgaamžiškumas, tiek emocinis, tiek ir kokybinis…”
Thau & Kallio