Šviestuvai
Korpusiniai baldai
Lentynos
Kabyklos
Istorija – nuolatinis kūrėjų įkvėpimo šaltinis. Tad nenuostabu, jog praeities romantikos vijokliais apaugęs „Betty Nansen Teatret“ tapo kėdžių kolekcijos BETTY inspiracija.
Įkurtas Kopenhagoje, nemažai išbandymų atlaikęs teatras – tikras kultūrinio maišto bei postūmio mąstyti kitu kampu simbolis. Pirmasis teatro pastatas, medinis paviljonas, buvo pastatytas dar 1857 m., vadintas „Odéon“ vardu savo svečius vaišino maistu, gėrimais ir vaidyba: Nieko nėra už dyką. Jūsų dėkingumas – tai atpildas už mūsų patiekalus ant scenos ir padėklo! – skelbė teatro afišos ir visi susirinkusieji mėgavosi tuomet dar tokiais gležnais pramogų pasaulio malonumais. Bėgant metams, medinį paviljoną pakeitė mūrinis pastatas, o pačio teatro pavadinimas bei koncepcija kito sulig kiekvienu nauju valdytoju. Tačiau viena persona, regis amžiams paliko savo charizmos įspaudą šio teatro bei Danijos kultūrinio gyvenimo istorijoje. Ne visai nusisekus tarptautinei karjerai JAV, 1917 m. aktorė Betty Nansen grįžo į gimtąją Kopenhagą ir užėmė senojo teatro meno direktorės postą. Betty net 26 sezonus sėkmingai vadovavo teatrui, o jo repertuarą praturtino pačių kontraversiškiausių režisierių darbais. Amžinai moderni Kopenhagos visuomenė gerte gėrė skandalinguosius pasirodymus, drąsią režisūrą bei nenudailintą meninę raišką.
Įkvėpti pradžių pradžios, medinio „Betty Nansen Teatret“ pastato, dizaineriai Jakob Thau ir Sami Kallio pasiryžo įkūnyti originalios, kūrybinės erdvės dvasią medinės kėdės pavidalu.
BETTY TK12 – pusbario aukščio kėdės versija.
BETTY TK15 – baro aukščio kėdės versija.
Istorija – nuolatinis kūrėjų įkvėpimo šaltinis. Tad nenuostabu, jog praeities romantikos vijokliais apaugęs „Betty Nansen Teatret“ tapo kėdžių kolekcijos BETTY inspiracija.
Įkurtas Kopenhagoje, nemažai išbandymų atlaikęs teatras – tikras kultūrinio maišto bei postūmio mąstyti kitu kampu simbolis. Pirmasis teatro pastatas, medinis paviljonas, buvo pastatytas dar 1857 m., vadintas „Odéon“ vardu savo svečius vaišino maistu, gėrimais ir vaidyba: Nieko nėra už dyką. Jūsų dėkingumas – tai atpildas už mūsų patiekalus ant scenos ir padėklo! – skelbė teatro afišos ir visi susirinkusieji mėgavosi tuomet dar tokiais gležnais pramogų pasaulio malonumais. Bėgant metams, medinį paviljoną pakeitė mūrinis pastatas, o pačio teatro pavadinimas bei koncepcija kito sulig kiekvienu nauju valdytoju. Tačiau viena persona, regis amžiams paliko savo charizmos įspaudą šio teatro bei Danijos kultūrinio gyvenimo istorijoje. Ne visai nusisekus tarptautinei karjerai JAV, 1917 m. aktorė Betty Nansen grįžo į gimtąją Kopenhagą ir užėmė senojo teatro meno direktorės postą. Betty net 26 sezonus sėkmingai vadovavo teatrui, o jo repertuarą praturtino pačių kontraversiškiausių režisierių darbais. Amžinai moderni Kopenhagos visuomenė gerte gėrė skandalinguosius pasirodymus, drąsią režisūrą bei nenudailintą meninę raišką.
Įkvėpti pradžių pradžios, medinio „Betty Nansen Teatret“ pastato, dizaineriai Jakob Thau ir Sami Kallio pasiryžo įkūnyti originalios, kūrybinės erdvės dvasią medinės kėdės pavidalu.
BETTY TK12 – pusbario aukščio kėdės versija.
BETTY TK15 – baro aukščio kėdės versija.